Home alone!

Lördag och jag har städat HELA dagen lång!
Anders åkte 05.30 i morse. Till Tyskland med jobbet så nu är jag ensam... eller ja My Siri & Pepsi är ju här hos mej sån tur är! =)

Jag sov jätte länge idag! Jag hade tom. ställt kl på 9 för att komma upp i tid så jag skulle hinna med allt. Men är man så smart och glömmer skruva upp ljudet på väckarklockan så är det inte så lätt att höra när den ringer. Så där låg jag och sussade fram till 12. Ångest när jag vaknade. Jag skulle städa rida och sen skulle jag träffa Cissi och äta middag med henne. Men jag han inte med Kobbi idag heller =( Stackars min häst.. hinner aldrig med honom jhuu =(.
I alla fall städat blev här och hade det inte varit för att jag va tvungen att tvätta två mattor som katt ....... hade kissat på så hade jag kanske hunnit ut och rida en sväng... men i morgon SKA jag rida så de é så!
I alla fall Cissi och Diva va här, vi åt tacos och va ute och gick med vovvarna! Sen stack dom hem så nu é jag ensam!

Igår va vi på kalas hos Anders mamma. Åt jätte god mat och en mumsig tårta som Anders mormor hade gjort.
Jag som skulle börja vara nyttig. Ja jag får sticka ut och springa en runda i morgon efter jag varit ti stallet! De blir bra träning!

Nästa vecka på Fredag bokade jag och Malin att vi skulle ut.. de blir nog Slagt de va längesedan man va där.. ska bli sjukt kul att dansa lite. Vi får se vem som mer hänger med oss! =) Har bjudit ett helt gäng till Malins förfest. Hoppas många kan! =)




Förresten Diva hade fått ett nytt halsband som jag måste sätta in en bild på. Tyckte de va så fint. Hade jag inte haft så lurviga hundar hade jag också köpt ett sånt till Myran dock lite mindre. Men de synd inte nu för all deras päls är i vägen.

Jupp Jupp ha de gott där ute!

HUGS


image10



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0