Last night

Vaknade precis 16.30 är klockan och jag har sovit sen 08.00. Tur att de ändå är tråkigt väder. Känner verkligen att hösten är på väg nu.

Ja idag är det sista natten sen har jag jobbat duktigt 4 nätter på rad. phuu de e lite tungt men de har ändå gått jätte bra tycker jag.

I morgon ska jag in till Malmöfestivalen med söta Malin & Ida! =) De e NRJ in the park! Ska bli roligt! =)
Sen ska jag jobba Tors Fred på förskolan! Träffa barnen igen! ... Saknar dom... fast jag trivs ändå på mitt nya jobb så de e kul att man kan jobba lite på båda ställena.

Vi fick vår nya TV igår! Undrar om Anders har tittat hela natten. Men de blev faktist jätte fint i stället för den andra fula klumpen som nu står i sovrummet och ser dum ut. Jaja de e ju inte gammal precis så vi får väl spara den i alla fall. =)

Nä om man ska gå och titta om de finns någon mat i frysen! Börjar känna mig lite hungrig nu.

Bye




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0