Lördag & Jobb

Malmöfestivalen igår började skit bra men slutade inte lika bra tyvärr. Trist!
De va i alla fall gott med kräftor och snaps och lite cider sen va man på G.... Stack vidare till en pub som va skit tråkigt tyckte jag i alla fall så jag och Maria stack sen till Etagé skulle igentligen till slagt men de va för långt att gå. Jaja väl inne där inte en människa knappt.... så öken! Så jag stack hem efter en stund .. hände lite därefterockså som jag inte vill ta upp här men ändå... så jääte kul va de inte som jag hade väntat mig!

Hoppas de blir roligare på onsdag för då ska jag Malin och Ida in och se Danny!  =)
Men först nu ska jag jobba fyra nätter på sträck... kommer bli segt men de får gå! Hoppas jag får ut en bra lön denna månaden för de va VÄLDIGT länge sedan jag jobbade såhär mycket!

Nä nu måste jag gå och duscha sen väntar jobbet. Måste in och hjälpa alla gammlingarna i säng så dom kan nanna gott sen! =)

So long....




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0