MISS U

Längtar efter min älskling! Tur at han kommer hem i morgon!

Idag va jag hos lilla Karro hon åker tillbaka till Australien i natt. (Hoppas resan kommer gå bra gumman! Ses om ett år igen! ) Stack sen till stallet och red en sväng! Kobbi va duktig idag tur de för jag hade inte pallat med bråkigheter idag. =) Körde sen hem bytade om, stack ut och spang en runda. Flitiga Lisa idag! De e bra de! =)

Känner verkligen att hösten är på väg. Va hemma hos mamma och pappa gick ut med Gnistan en runda... fy va de va kallt.. brr.. Vill verkligen inte ha någon vinter. Känns inte ens som att de varit sommar. Förutom den veckan vi va i Bulgarien. Har inte legat på stranden alls här hemma i Sverige i år! Helt sinnesjukt. Vad händer med klimatet!?

Nä kanske borde gå och lägga mig! Men jag har kommit in i en konstig ovana nu sedan jag började jobba natt. Så nu vill jag bara sova länge på dagarna i stället! Fast de e skönt! =)

Nä time to sleep så kan jag iofs läsa mina skvallertidningar som jag fick av Karro. JÄTTE många! =)

Go natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0