Siri i Ronneby!

Oj de va nära jag brände kladdkakan i ugnen!

Oj idag har dagen gått otoligt fort!
Jag skulle gå upp lite tidigare för att hinna bada Siri innan Christina skulle komma och hämta henne.
kl. 10.30 vaknade jag av att telefonen ringde typ 1,5 timme för sent.
Då va de Christina som sa att hon va i HBG och på väg hit .. så de va bara ner med lilla Siri i badet direkt.
Varmt va de också så jag va helt genom svettig när hon kom men jag han... :)

Lilla Siri ska nämligen på hundutställning i Ronneby till helgen så hon får sova på hotell! :)
Hoppas att det går bra!

Ja sen fick My också sen ett bad de va lika bra när man ändå va igång. Så nu e hon också jätte fin min lilla prinssesa! Pepsi kom undan och slapp något bad... han fick sin vacinationspruta igår. Han va så duktig min lilla misse.

Stack sen hem om till mamma och pappa hämtade lite äpplen och körde ut till stallet och gav Kobbi och dom andra lite fredagsgodis. Dom blev glada där i hagen! :)

Oj vilken djur dag! Men nu är väl alla nöjda och glada inför helgen hoppas jag! :)

I morgon ska vi ha kräftskiva! Mums ska bli gott med kräftor! :) Så i morgon MÅSTE vi upp tidig. Lite som ska fixas innan alla kommer ju.

Va och klippte mig igår. Skulle ju igentligen låta håret växa men jag orkar inte vänta dessutom känns de lskönare när det är kort. Ville igentligen ha de kortare men de får jag göra nästa gång.

Nä nu ska jag mysa med My!

Trevlig kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0