Snart Fredag!

Kom hem precis!
Vi har kollat på hus idag.. wiiee.. JAG VILL HA! =) Men sån tur lär man väl inte ha! =(
Ska i alla fall ringa och lägga ett bud i morgon om det inte redan ligger för högt! Hoppas inte!

Gick av i onsdags morse från jobbet! Stack in till Malmöfestivalen med Malin och kolla på NRJ in the park! Danny, Ola & Vincent!  (Vet inte men Vincent e ganska sexig på något vis! *tihi*) Ja vi stack väl hem vid 21 tiden det började regna rätt så mycket och dessutom va vi GANSKA trötta i fötterna!

Jag kom på under kvällen igår att jag skulle jobba på förskolan idag. De va så kul att träffa alla sötingarna där igen!
Ska jobba där i morgon med! =) Måste fixa ihopa lite money nu så vi kan köpa hus ju! =)
Efter jobbet i morgon ska jag nog gå i stan en runda och vänta tills Anders slutar sen e de hem och duscha sen till Bjärred för Anders mamma ska ha kalas. =) Länge sen man va där nu så de ska bli mysigt!
Anders sticker på Lördag morgon till Tyskland med jobbet sen man får en ensam helg med hundarna. Men om de e fint väder ska jag nog köra hem till Kikki på Lördag!

Om man ska ut och sprina en runda? Känner mig smäll fet just nu! Pallar bara inte göra något åt de! Mycket lättare att ligga i soffan och äta godis! USCH hemska tanke!

 time to run!

SEE YA!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0