Katter, Hundar & Hästar!

Putsat mina träns och sadlar idag. Blev så fint så. Så nu är det julfint i stallet också.
Städate till katterna med men den ena kattungen va lagom irriterrande när hon hela tiden jagade sopkvasten. Ja hon är så liten så ett par gånger åkte hon med upp på skyffeln. =)
Dom är så söta! Ja My och Siri dom hjälpte också till att städa stallet med sin fina pälsar som dock inte är såå fina länge. =) Men dom hade kul det är väl huvudsaken! =)
Blev lite orolig för jag såg att kattmamman va ganska tjock nu igen. Hoppas VERKLIGEN INTE att det är kattungar! För så vet jag inte vad jag gör!!?!?!!?!

Ska boka tid för sterilisering till henne i morgon i vilket fall så får väl vetrinären kolla på henne!

Nu ska jag hoppa i duschen sen e de jobbet i kväll som gäller!

Hej Hopp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0