Det är HELG och jag är LEDIG!

Kan det bli bättre eller?
Nä tror faktist inte de! =)


Veckan har varit tuff, har jobbat som bara den.
Men nu är det över nästa vecka blir lite lugnare i alla fall.

Som jag Skrev innan har Annika hjälpt mig med Kobbi.
Idag satte vi vagnen efter honom och vet ni vad!?
Han va SUPER duktig!
Så vi körde ut en liten sväng med honom.. Helt sjukt jag har åkt häst och vagn efter min
egna häst och han gick så fint. Precis som han hade gjort det innan.
Lugnet för stormen så är det alltid men lilla Kobbi.
Men man får vara glad när det går bra! =)

(Några bilder från idag men utan vagn!)










I Kväll ska jag & Malin på fest med Ida i Lund på hennes skola.
Ska bli roligt. Det va så längesedan vi festade! =)

Nu ska jag ut med My & Siri en runda man får passa på när det är tort på marken annars blir som super smutsiga.
=)


Hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0