HAHA!

På jobbet idag.... började dom fråga mig typ fem i tolv om jag inte snart skulle gå hem... NÄÄ sa jag och spang runder hit och dit och över allt... pilla och fixa snacka och hade det jätte kul!

Klockan tickade vidare och kvart över 12 frågade dom mig igen .. Men Catrin du ska väl gå hem nu... JA snart jag ska bara... osså flög jag iväg igen...
Halv ett blev de lungt då kommer en arbetskollega fram till mig där jag precis satt mig för att vila benen i 5 min... Catrin du har jobbat över en halvtimme du slutade ju klockan 12 idag!

HAHAHA! Ja det är tur man har så kul på jobbet och jobbar grattis en halvtimme ibalnd! =)
Jaha så de va bara att resa på sej, upp och byta om, sätta sej i bilen och köra hem....

MEN lyckan varade inte länge! Hann öppna ytterdörren och inne i hallen ligger det sönderbitna pennor, min kalender va i 1000 bitar och Siri låg och skämdes i ett hörn........ GRRRRRRRRR JÄDRAS HUND! Va arg jag blev! Hon är otrolig alltid har hon biti i något när man kommer hem. Ska skaffa mej kompostgaller och sätta upp i köket så får hon sitta där när man inte är hemma. Jag blir tokig på henne!

mmm.. så fram med damsugaren ut med hundarna och katten i trädgågden och sen va det till att städa.. *SUCK*
Pepsi vägrar vara ute nu sen han blev kastrerad så han sitter bara och skriker på fönsterbläcket! Dryg..

Jepp nä nu ska jag putsa fönster! .... meeen... diskmaskinen "hinner" jag nog inte tömma! HAHAHA

TjoHej!
=)


Kommentarer
Kikki

Nej den hinner du nog inte tömma :) Hihi! Då har ju inte Anders något att göra när han kommer hem :)

2007-11-12 @ 19:30:43
URL: http://www.theo06.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0