Vilken vecka!

Jag har jobbat och jobbat! Tar aldrig slut!
Två dagar kvar nu sen är jag ledig till helgen. ÄNTLIGEN!

Va i stallet nu i morse och Annika hjälper mig att köra in Kobbi så jag ska kuna ha honom att dra vagn.
Så roligt det ska bli. Då kan till och med vovvarna följa med och Anders =) Men de gör han nog inte ändå! =)
Så sen ska Kobbi dra oss i häst och vagn när vi gifter oss... mm.. så é de! =)

Snart jobbet igen... och jag som är såå trött... måste stå ut två dagar kvar HEJA HEJA!

Ha de gott där ute!


Kommentarer
Kikki

åhh ser framemot att se er åka i häst och vagn :)

2007-11-22 @ 10:47:26
URL: http://www.theo06.blogg.se
Kikki

hur gick det med huset?

2007-11-22 @ 20:37:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0