En dag som alla andra!

Ridit varit ute med hundarna!

Anders kom hem körde en runda här i krokarna och kollade lite hus.

Stack hem Anders käka Pizza och jag drack naturdietdrink! =)

Kolla på CSI sen datorn!

Japps så är livet när man är ledig!

I Morgon ska jag jobba först på dagis mellan 13 - 16 sen jobba natt på hemmet!
Näst sista natten sen är det dags att jobba dagtid igen!

Sjukaste av allt är att jag faktist är LEDIG denna hlegen. Ja jag har ju bara jobbat 3 på rad nu så då va de väl dags!
Ska bli UNDERBART!

Time to sleeep!
BYE


Kommentarer
Kikki

valde du en naturdiet"drink" framför pizza??

2007-10-10 @ 15:25:36
Catrin

Japp för Pizza är bland det äckligaste jag vet! Bara en massa flott och aldeles för mycket skinka! USCH.. De går ner när 1/4 när man är bakis men de är allt. =)

2007-10-11 @ 14:08:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0