Min lilla Pepsi!

Idag har Pepsi varit hon veterinären och blivit kastrerad.
Han e jätte trött och hängig min lilla gubbe!
Åt lite tonfisk sen lyckades han komma upp i fönsterkarmen med lite hjälp av mig där han la sig på sin favoritplats och somnade en stund.






Snart kommer Anders hem! Varit borta sen i Söndags. Hundarna kommer bli galna av lycka! Varje gång det kommer en bil utanför springer dom till altandörren och tittar ut för att se så det inte är någon dom känner!





Nu ska jag sätta mig och mysa med Pepsi i soffan och vänta på min älsking. Pepsi behöver lite sällskap, han sitter ute i köket och majuar.  Vågar inte ha han bland hundarna nu för då kommer dom bara att vilja busa med honom och det är nog inte så poppis när han e så kass.


HejDå!




Kommentarer
Kikki

stackars pepsi, vad fin han är!!

2007-10-18 @ 21:16:47
URL: http://www.theo06.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0