Eldorados kattsand är PISS!

Precis kommit hem!
Va hos Anders mamma och åt middag i kväll.
Så fick jag födelsedagspresenter =) Ett våffeljärn, En äggklocka och presentkort på MQ.
Precis vad jag ville ha. Ibland har man tur! =)


Jobbade natten till idag. Lungt på jobbet .. skönt! Alla sussade gott! =)
Gick upp vid 12 åt frukust sen stack jag till stallet och red en liten sväng. Tölten börjar bli riktigt bra nu. Tränar som tusan. Och vilken trav han låg inne med idag min påg. Jag blir stolt!

Säger bara FY F....N vad Pepsi är flottig i pälsen så jag säger bara en sak den som vill ha en flottig katt kan köpa Eldorados kattsand... fy fy fy så äckligt. Ska köpa ny i morgon!

Så då fick man med både possitiva och negativa saker precis som de ska va! Eller!?

=)

Natti Natt!


Kommentarer
Kikki

haha! man får vad man betalar för :)

2007-09-16 @ 22:21:51
URL: http://www.theo06.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0