Flitiga Lisa dagen!

Idag har jag minsan varit flitiga Lisa!
Sov visserligen till 11 men sen gick jag upp åt frukust sen har jag städat HELA lägenheten.
Riktigt skönt när jag va klar vid 15.30. Fräscht och fint. Det är inte lätt att hålla rent när man har två hundar och en katt som är överallt och ingen stans!

I alla fall stack sen till Rusta och köpte en matta, sen vidare till Silvan och köpte handukshängare och en lampa till vardagsrummet. Riktigt fint ska de bli. =) Ja och sen kunde jag ju inte hålla mig utan körde inom till Satschmos och tittade lite.. fast de blev bara hundmat denna gången. Lyckades hålla fingrarna i styr! Fast iofs.. så var jag på Mammut och köpte leksaker och tuggben igår till hundarna. Ångrar mig lite nu för Siri älskade den där pipfisken och den ska hon ju alltid sätta igång med vid 20.00 när jag vill se idol så ja, man hör inte så mycket av låtarna men men e man dum så e man! =)
Just de tillbaka till den röda tråden efter min lilla shoppingrunda satck jag hem och la ut den nya mattan som faktist blev jätte fint. (Kanske ska säga de att Siri kissade på den andra i natt så det fick bli en ny. Alltid nya överaskningar  när man har djur.)

mmm.. sen gick jag och åt lite mat och drack kaffe sen stack jag vidare till stallet och tog in hästarna. Mockade och gjorde fint. Sen hem och han precis gå en runda med My & Siri innan det va dags för Idol.
Ja visst va jag duktig! Har verkligen hunnit med en hel del idag trots att jag sov länge.

Nu ska jag faktist gå och ta en alvedon har svin ont i huvudet.
I morron ska jag till doktorn. Har fått jätte mycket problem med halsen.. känns helt konstig efter att jag varit sjuk!
Hoppas de inte är något allvarligt!

BYE


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0