Helgen väntar!

Sovit bort denna FINA dagen! Sol och bara så härligt väder, att man vill  ut och hitta på en massa saker. Men jag jobbade i natt så jag va tvungen att sova. Va i alla fall ute en liten sväng med My och Siri i morse.
Har legat och drömt en massa och så vaknade jag och kom på att min lilla Kobb gått med täcke hela dagen han måste varit jätte varm. Men jag orkade inte köra ut dit och ta av honom de. Va så trött.

Hoppas de blir lika fint väder i morgon! Då ska jag ut och rida en sväng se om man pallar hela smörgåsrundan då.
Sen på kvällen ska vi hem till Bagarn & Ellie och se om det har blivit fint i deras lägenhet! =)

Sen är det jobb på Lördag natt...

Men så på Söndag ska jag nog sticka till Lund och träna lite agility om vädret tillåter. =) Vi får´la se!

Nu ska jag laga lite mat är hungrig!

Seee you!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0