Måste måste men vågar ej!

Lördag idag. Kännde mig ganska bra till för någon timme sedan, förkylningen har kommit tillbaka jag hostar och har ont över allt! =( Måste till doktorn och kolla men jag vågar inte.... tänk om... Hjälp är rädd!!!

I alla fall trotsade jag min förkylning och allt annat igår. Vi hade bestämt sedan en vecka tillbaka att sticka till Salgt Jag Malin Martina Sandra & Carro. Vi käka middag och hade förfest hos Malin skit roligt hade vi. Tog tåget in till Salgt och dansade gärnet till kl tre sen va de skoskav och trötta ben som sa stopp och vi åkte hem och la oss i våra sängar. Riktigt skönt.

Idag vaknade jag vid 12 tiden duschade och fräscha till mig lite efter gårdagen. Stack hem till Mamma & Pappa hämtade Therese körde till Center Syd och träffade Jeppe och Malin där. Shoppade ett par jeans för 179:- som va jätte fina och ett linne. Anders köpte tre par jeans som han kommer bli jätte fin i. Dock inte för 179:-  =)
Sen hem till ma & pa igen åt middag och tårta eftersom mamma fyllt år i veckan sen stack vi hem och så kom Malin & Jeppe hit och så såg vi Hannibal Rising. Läskig film. USCH.. och nu ska jag försöka sova!

Ska upp tidigt i morgon in till Malmö med mamis. Köpa smink och sen IKEA som gäller!

Nu väntar My och Siri på mej dom vill sova! Ja med för den delen! Go natt!

image11


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0