Sick and Tired!

Jaha då va man sjuk IGEN!

Låg och tittade på idol i går kväll kännde hur febern började komma.. Gick och la mig och i morse när jag vaknade hade jag feber och fruktansvärt ont i hela kroppen och på halsen. I Körtlarna.
På min födelsedag och allt!

Ringde mamma och hon kom och hämtade mig åkte in till läkaren. Och jag har antagligen körtelfeber... =( Så Trist!

Jag som skulle göra så mycket nu till helgen.. har tagit semster och allt! Hundutställning i HBG och idag skulle Sandra följt med mig till stallet och rida. Men men så kul blev de med de. =(

Mamma, Pappa, Cissi & Simon va här en stund nu i kväll i alla fall och drack lite kaffe och åt tårta.
Så lite mys blev de i alla fall på födelsedagen! =)

Nu ska jag gå och lägga mig igen.. känner att febern börjar stiga igen.... usch... ännu en jobbig natt..

So long!



Kommentarer
Kikki

Stackaren. Krya på dig!!

2007-09-06 @ 21:50:09
URL: http://www.theo06.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0