SVERIGE - Danmark

Fotboll i kväll! Halvlek nu och än så länge 0-0!

I Morgon är det hundutställning i HBG Sofiero!
Siri är nybadad och fin nu. =)
De va  utställning idag med men eftersom jag varit sjuk ville jag hinna äta pencilinen lite till så jag blev lite piggare aå därför blev det inget idag tyvärr... Men de va riktigt störigt för uppfödaren ringde innan och sa att domaren tydligen gillade små Havanaiser som min lilla Siri så hon trodde att vi hade haft chansen på ett CK. Säger bara ATTANS!

3 CK sen är hunden Champion = Fin för er som inte vet! =)

Jag hoppas på de bästa i morgon! Håll tummarna för oss där ute! =)

Nu ska jag kolla fotboll igen!

Hejs!



Här har jag precis kommit ur badkaret.




Nu har matte fönat mig och då blev jag såhär fin! =)


Kommentarer
Kikki

Hoppas det gick bra idag !!

2007-09-09 @ 16:04:24
URL: http://www.theo06.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0