Vilken morgon!

Sista natten nu i kväll sen e jag ledig lite igen! =) I alla fall fram till Torsdag!

Slutade kl 07.00 i morse och hade bestämt mig för att köra till stallet och rida en liten sväng... sådär snabbt och lätt!
De va bara det att när jag öppnade stalldörren så forsade det vatten ut genom dörren ca 15 cm med vatten på golvet och allt flöt omkring där inne..... Bellan bus hade varit igång och tuggat på vattenledningarna så vattnet fullständigt vräkte ner som ösregn i stallet. Så in fort som bara den fick ut hästarna ringde och frågade hur man stängde av vattnet och sen var det bara till att sopa vatten för fulla muggar... Efter en stund när det nästan va tomt i gången va det bara till att tömma boxarna och sopa ut vattnet därifån och sen stack jag hem... va tvungen att sova.. Så Annika tog över.. de va snällt! =)
Fast till saken så han jag rida en liten runda ändå... hade gett mig tusan på det.. trots vattenläckage och ösregn ute..... har inte ridit honom själv nu på länge.. men de gick bra.  Trots alla omständigheten!

Nu ska jag lägga mig i soffan och vila en stund igen.... Sen är det dags för jobbet.
Sen ska jag jobba på dagis i morgon också mellan halv 1 och 4 lär va sjukt trött med jag hoppas de går. =)
Saknar ju mina söta småttingar.. hihi

Hej Hopp


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0