Jobba kväll hela helgen!

Han börjar bli VÄDLIGT tjock våran Pepsi!
5,7 kg väger han och han bara äter och äter.
Måste nog börja ge honom maten han ska ha och inget mer.
JiSSES!


image222

Jobbar kväll hela helgen!
Den tråkigaste helgen på 4 veckor.
Men de får väl gå, idag slutar jag i alla fall 20.00 inte 20.30 som jag gjorde på förra chemat.

Imogon blir det upp tidigt, till stallet för att tömma gjödselvagnen. Ni som vill får GÄRNA hjälpa till. ;)

image223

Föhoppningsvis är det sista gången jag gör det nu.
Känns skönt med ändå jobbigt för det betyder att jag inte längre har Kobbi heller.
Kommer en tjej och provrider honom i morgon. Hoppas hon vill ha honom hon verkar väldigt vettig och bra!

Håll tummen för mig & min älskade Kobbi!

image224

Nu ska jag laga frukust till mej och hundarna Pepsi har redan fått kl 7 i morse av Anders så han får minnsan klara sej. Där finns ju att ta av och man säger så! =)

Ha en bra helg själv ska jag försöka ha det bra!... bara så SEGT att jobba kvällar på helgen!
Men men.... det går bra när man väl är där! =)

HejHopp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0