Köpa motorcykel!?!?!

En sak är säkert...... får jag nu sålt Kobbi ska jag ta motorcykelkörkort!
Det har jag velat LÄNGE men det kostar ju en del!

Fy FAAAN va roligt det hade varit! *hihihi*


image232

Nu ska jag köra hem till ma & pa och sitta lite vid deras dator i stället... =)
Måste skriva ett kvitto.. ska få handpenningen för Kobbi idag!
Och vi har ingen skrivare här hos oss..... vilket är rätt så LOL... men det ska inhandlas SNART!
Sen är det bara att hålla tummarna att vetrinär besiktningen går bra.

Ska nog inom ÖB & Rusta oxå innan jag kör hem... såg att jag hade LITE pengar kvar på kontot...
FY vilken dyr månad detta varit...... =(
Nä duschen nu sen måste jag sticka!
HejHopp!


Kommentarer
Kikki

Vill oxå ha mc-kort. Började övningskörs för 2 år sedan mennu har lämpet gått ut :( SJukt kul!!!

2008-04-08 @ 20:15:17
URL: http://www.theo06.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0