Less på livet just NU!

image226

Hej där ute i vida världen hoppas ni har de bättre än mig!

Då var det Lördag! ofta en mysig dag men inte idag! =(
Stressat hela dagen..... först till stallet i morse för att tömma den ÄCKLIGA gjödselvagnen.... men de va varmt och gott och stå där i den i alla fall. =) Dock lukatde det inte lika gott. I alla fall... sen kom tjejen som skulle provrida Kobbi det gjorde hon också men jag va inte där för jag började jobba klockan 13.00. Körde hem och va hemma vid 12.15 duschade snabbt som F A N satte upp håret och slängde på mig lite kläder ut i bilen igen sedan till Konsum och köpte mig lite frukust, vidare till jobbet och jag hann i tid.. va på jobbet 12.56! Starkt jobbat CB. =)

Hela tiden gick jag och undrade hur det hade gått med min Kobbi. Efter ett tag ringde tjejen mig och sa att allt hade gått SUPEr bra MEN hon ville provrida en tredje gång *SUCK*... Börjar bli less på det... jag vill inte att massa folk ska rida min häst hela tiden... och han blir inte bättre för varje gång om det är det hon tror!!! Äsch jag vet inte vad jag ska ta mig till!?!?!? Känner mig så kluven samtidigt känner jag att jag skulle vilja sälja honom till henne för hon verkar vara en person som bryr sig! och det känns bra!

Jaja nu ska det komma någon annan och titta på honom i morgon så får vi se vad som händer!
Känns så JÄKLA jobbigt! Samtidigt vill jag bara att han ska bli såld för jag har verkligen inte tiden för honom! =(
Allt är så SVÅÅÅÅÅÅÅRT! VARFÖR VARFÖR??????

I morgon har jag lyckats byta min kvällstur till en dagtur. Men det lär bli samma visa i morgon fast tvärtom.
FÖRST jobbet SEN stallet! .. och där i mellan ska Anders & Jag träffas på Willys och handla mat!
Har inte ett skit att äta här hemma och det har vi inte haft på 4 dagar nu. Börjar kännas sjukt jobbigt.
äta torra äckliga knäckebröd varje kväll och eftersom det är så äckligt lyckas man hitta nåt ännu äckligare godis!


FAAAAAAAN allt känns FAAAAAAAN just nu vill bara lägga mig och sova bort några månader! =(

HEJDÅÅÅ! =(


image227


Kommentarer
Malin

Det kommer kännas mycket bättre när i blir av med lägenheten och bara har huset att tänka på. Tiden går snabbt, snart är det helgen då ni flyttar. Försök hålla ut lite till, du kommer klara det!! Jag tänker på dig!!!=)

2008-04-06 @ 10:23:59
URL: http://www.witte.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0