Man ska vara glad för vad man har!

Fick deklarationen igår... det va riktigt roligt måste jag säga! Jag ska få tillbaka lite pengar. PRECIS när jag behöver dom nu till huset. PERFEKT! =) Men snål som jag är kommer jag antagligen inte vilja spenderar dom när jag fått dom! =) KANSKE behövs de till något viktigare...... Vet dock inte vad det skulle vara för nu har jag verkligen allt jag önskar mig!

HUS
Bilar
Ett trivsamt jobb
1 Häst
(Änsålänge)

2 UNDERBARA Hundar
1 UNDERBAR katt
(Snart 2)

& sist men inte minst en
UNDERBAR POJKVÄN som betyder ALLT för mig!

Älskar dej Anders!

image217


Jag skulle försöka städa i röran här hemma, flyttlådor övverallt så jag gav upp!
Såhär snyggt ser det ut........



I em ska jag få lite massage. Har fruktansvårt ont i min nacke & rygg idag. =(
Ska lägga mig på soffan en stund med en kopp Te.
Stoppa i mig några Naproxen och hoppas på att det blir bättre.
ONT det gör ONT........




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0