Min ÄLSKADE Kobbi!

Hela mitt liv har jag drömt om en häst!
Jag trodde aldrig att den drömmen skulle gå i uppfyllelse men det gjorde den.
Jag köpte mig VÄRLDENS busigaste, goaste, underbaraste Kobbi som bara finns på denna jord.
Han har gjort mitt liv till världens lyckligaste vissa dagar och till ett rent helvete vissa dagar.
Jag har lärt mig så fruktansvärt mycket utav honom och inte bara i häst väg.

Kobbi min envisa älskling som har så stor personlighet.
Dagarna han är på humör är han DEN BÄSTA och dagarna han inte är det är han den värsta.
Men jag ÄLSKAR honom för den han är. Finns ingen som kan ersätta honom!
Min Speciella lilla kille!

Jag har nu haft honom i tre år och med en stor klump i halsen och tårarna rullande nerför min kind har jag tagit ett beslut att sälja honom. Min tid räcker inte längre till för honom. Han förtjänar att ha det bättre.
Men någon som har tiden för honom!

KOBBI du kommer för alltid finnas i mitt HJÄRTA!
Min dröm som blev sann.
Men tyvärr fanns inte längre tiden för dej hjärtat!
Jag ska göra mitt yttersta för att hitta dej ett världefullt BRA hem.

JAG ÄLSKAR DEJ!

image214




Kommentarer
Malin

jag håller med dig om håret!!=) Du fick mig att börja gråta i detta inlägg om Kobbi....det måste verkligen kännas jobbigt. Jag lider med dig=(

2008-04-01 @ 22:41:24
URL: http://www.witte.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0