Mina fina djur!

I mo´n ska vi hämta Z I N G O !!!!!



Kl 19.30 har vi ännu en kisse springandes här hemma... hihihi

Mye fick spruta idag, Jag hade My och Gnistan med till vetrinären för vaccination. Myran skakade som ett asplöv medans Gnistan for in genom dörrarna och va glad över att se alla där. Där finns ju en massa gottis där och massa folk som prata och gosar med henne. =) Glad i hågen va hon i alla fall! Sköönt!



Pratade lite med vetrinären ang Diva, min systers hund. Hon är ju sjuk, har demodex och som det verkade på vetrinären sa hon att Diva led otroligt mycket och hon menade på men sa det inte rakt ut att det bästa för henne skulle vara att somna in! J A G V I L L I N T E !!!!!! Fina Divas du som är så underbar! Ska med min syster till vetrinären med Diva i nästa vecka och jag ska ställa 100 000 frågor till dom. Tänker verkligen göra allt för dom!
Älskade Divas, Älskade Cissi!



Varför
ska man ha sån otur med sina djur, dom som betyder så mycket! Jobbigt!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag fick se till att städa lite här hemma idag ska fortsätta i morron för då är jag
L E D I G.  Måste ju vara någorlunda rent nu när Zingo ska komma han är ju så liten annars hittar man väl inte honom här i röran. Jag hoppas verkligen att Pepsi ska gilla honom! =)

Nu ska jag gå och lägga mig!

Go natt och sov gott!




Kommentarer
Kikki

Försök att se turen du har med dina andra djur istället, du ser "bara" problem.Siri o My är helt friska, Pepsi med!
Lyssna & ställ 100 000 frågor till vet. nästa vecka men tänk på Diva i första hand!!Det är hon som lever med det jobbiga!

2008-04-18 @ 08:49:46
URL: http://www.theo06.blogg.se
Catrin

Jo jag vet men man kan inte alltid vara possitiv och dessutom när man blir ledsen känns det inte så bra!
Jag vet jag har tur med mina andra djur och det är jag OTROLIG GLAD för! Men jag kan inte låt bli att tänka på Cissi och verkligen haft otur med alla sina djur.. hon är ju min syster! Jag vet och det återstår att se vad vetrinären säger klart hon inte ska behöva lida mer och det inte finns något botemedel men det är ju det jag måste fråga!

2008-04-18 @ 13:57:49
URL: http://cathe.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0