Onsdagskväll!


Onsdagskvällen hos oss.....................
Myran talar:


Min kompis Pepsi är jätte trött idag. Men det är väl inte så konstigt när han är ute och springer hela nätterna.
Matte och Husse brukar släppa ut honom när vi ska lägga oss annars stör han våran sömn....
Hoppar i persiener och river på köksluckan .. han ska ju bara äta hela tiden..
Säg inte de till någon men jag tycker nog han är lite för tjock nu........

Husse lagade mat i kväll och gissa VAD!! MIN favoriträtt Mamma scans köttbullar......mmm...
Fick ju smaka vars en jag och Siri!

Ämm husse vi har koll på dej... undrar om du möjligen tänker "tappa" något till os idag...
image246


Matte tyckte nog jag va smutsig så jag fick bada idag....

Undrar om det va bara för att jag ska till doktorn i morgon och få min årliga spruta... det tycker jag inte om.
Äsch.. man ska inte tänka så mycket.... dricker lite vatten för att sen mysa med matte i soffan!
image249
Hon ska visst dricka de där svarta varma som finns i en kopp, sen så ska vi väl titta på dom där Top modellerna på kanal 3. Kanske får jag då något gott att tugga på! Dom där dentalstick är ganska goda men min syster snor dom alltid från mig för hon gillar dom nog bättre....
Ojoj nu måste vi gå till köket tror jag!
Hejdå!


Kommentarer
Theo

Hur vore det om du åt lite redig mat istället My, sån som jag älskar!!!

2008-04-16 @ 21:23:26
URL: http://www.theo06.blogg.se
Malin

Vem har lärt Mye-korv att blogga.....imponerade!!!=)

2008-04-16 @ 22:08:55
URL: http://www.witte.blogg.se
Myran

Min matte hjälpte mig att trycka på knapparna... trots att dom säger att jag är liten så va mina tassar aningens för stora för en knapp så det klarade jag inte själv. tur man kan får hjälp ibalnd med vissa saker! Föresten... min matte brukar oxå kalla mig för Mye-korv.. själv tycker jag det låter lite knasigt men det är iofs sant att jag gillar korv! *hihihi*
Nu ska vi sova! Go natt och hälsa dina katter Momma & Tigge för de va väl så dom hette... dom har jag ju lekt med och smakat av deras tonfisk.. den va god. TACK och God natt!

2008-04-16 @ 22:24:52
URL: http://myran.bäst.se
Myran

Oj jag glömde svara min kompis Theo!

"Theo jag vet att jag borde äta ordentligt men jag tycker all sån mat matte köper till mig är tråkig och inte smakar lika gott som köttbullar. Vet inte varför!"

Kram till Theo som älskar löv från kompisen Myran!
PS: Hälsa Bobo!DS.

2008-04-16 @ 22:28:52
URL: http://myran.bäst.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0