Solen bränner så gott!

Årets första solning i den RIKTIGA solen! =)

Efter att ha städat upp de värsta här hemma gick jag ut och la mig på trädäcket i SOLEN.
Det va så UNDERBART att det knappt va sant!
Nu längtar jag tills man kan ta av sig lite mer och sola hela kroppen.
Än så länge får det räcka med ansikte armar och ben.

Jag kan knappt skriva... inte ens på datorn.
Zingo eller Zigge som han kallas =) har klöst upp mina händer!
Hans klor är JÄTTE vassa och dom sätter han i handen på mig när han ska få alla sina "skönhets" behandlingar.

- Rensar öronen eftersom dom är fulla med Skabb
- Koksalt i näsan för han är helt däppt....
- & Pencilin 2 ggn/ dag som han inte alls gillar...


Stackarn! Men han är lite piggare nu så det är väl bara att kämpa vidare!



Har precis ringt försäkringbolaget ang. Kobbi.
Måste börja skicka in mina kvitton nu innan jag är helt totalt PANK!
*suck*

Snart flyttar vi! Hade bara önskat jag kunde se fram emot det mer, men just när är det mycket annat som är
MYCKET viktigare att tänka på....

Ska teckna försökring på Zingo nu!

Ha en skön kväll allihopa!



Kommentarer
Jasmine

Hur har din dag varit? :)
Ha det bra :)

2008-04-21 @ 16:21:34
URL: http://assmine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0