UNDERBART väder idag!

Helgens smått och gott!

Jobbat har jag gjort både Lördag & Idag!

Efter jobbet igår körde vi till vårat hus och tittade igenom lite saker där.
Lättad blev jag eftersom jag insåg att två av rummen redan va som vi ville ha dom så nu é där bara till att måla i dom 6 andra rummen. Men det ska väl gå bra! =)LÖRDAG flyttar vi och jag kan knappt tro att det är sant.

På kvällen igår kom Jeppe & Malin hit en sväng .... känner mig otrevlig och dum nu i efterhand eftesom jag inte va på världens bästa humör och snackade telefon halva kvällen plus att jag sedan somnade i soffan.
*BER SÅ HEMSKT MYCKET OM URSÄCKT* Ska IKKE upprepas! =(

Kobbi är sjuk fortfarande och måste iväg med honom för vidare undersökningar..
DET ÄR SÅ JÄKLA typiskt nu.. alla mina pengar går åt till honom nu när jag verkligen skulle behöva det till annat! känns SKIT!

Zingo våran kattunge är JÄTTE förkyld, Grönt snor rinner ur näsan på honom, fullt med skabb i öronen och ögonen rinner. Han ser mer eller mindre ut som en äcklig råtta i stället för en söt kattunge! *suck*


IDAG slutade jag kl 14.00 körde hem då va Anders mammma & Pappa och "lilla" Oskar här och hälsade på i vår fina flyttröra. Dom körde och jag och Anders tog en mysrunda med hundarna i skogen!
Senare kom Emil (Anders andra bror) och hans flickvän hit. Vi satt ute på trädäcket i solen och NJÖT .... iklädd endast shorts och T-tröja! Riktigt varmt och mysigt!

image263
                                                           Emil & Matilda myser i solen!

image264
                                                         Myran & Siri myser också i solen! =)



Sen väntade STALLET och dit följde även Anders med. Skulle köpa spån,mat & morötter till Kobbi. Kan inte bära det själv så gubben fick följa med mig.
innan vi körde hem va det inom HEMKÖP där vi köpte lite bröd & mjölk och även varen LAKRITS PUCK Vårens första galss för min del! MUMS!

Nu är det snart dags för mat, Spaghetti & köttfärsås...... Anders lagar den nu! Så duktig! =)

Hej Svejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0