698 kronor för 3 par skor!

Galen Galen Galen CATRIN!

Vad gör hon?
Jo hon vet att hon har fått sin LILLA lön in på kontot idag. Hennes mamma vissar henne ett par snygga skor hon har köpt på skopunkten. Catrin tar en timmes komp från jobbet och KÖR TILL SKOPUNKTEN OCH KÖPER TRE PAR SKOR!!!!!!!
Galet Galet! Men jag är ändå glad trots att jag vet att mina pengar inte kommer räcka till denna månaden heller...

Idag kan jag för första gången säga att jag känner mig gald.. på MYCKET länge! Det är så skönt! Hoppas det håller i sig!

Bilder på skorna kommer HÄR: =)


Dom röda tycker jag bäst om! =)

Hej Svejs!

PS: Jag blev ledig i helgen i alla fall! =) Det gör mig också glad! .DS


Kommentarer
Kikki

Älska skopunkten !!!! haha!!

2008-08-27 @ 14:56:00
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0