Allt é piss.....!

Inne i en STOR svacka just nu.... allt är piss! Tråkigt, jobbigt, livet är inget kul helt enkelt.. just nu! =(
Mått riktigt dåligt idag.. VA FAAN SKA JAG GÖRA MED KOBBI????? Kollade på stallplats idag inte så långt härifrån men det kostade 1200:- i månaden och då ska man köpa mat, spån, hö plus att han ska ha nya skor var 8:e vecka.. HUR I HELVETE ska jag ha råd???? Jag vill inte ha häst längre och jag kan inte sälja honom eftersom han varit sjuk och vet inte om han är riktigt frisk heller längre? Det svaret får jag först till vintern när han varit installad..... SUCKAR och PUSTAR... inget är kul.... Jobbet är dö trist och jag vill bara vara hemma... Sedan jag började jobbet i måndags har jag mått så dåligt...
Vad ska jag göra? Jag vill inte jobba vill ingenting...  Livet var mycket bättre när man va liten!

Ledig i morgon men sen ska jag jobba Lördag, Söndag & Måndag igen! Vill inte... måste jag?

Man hade det bättre när man bodde i lägenhet....... eller tror jag det nu? Jag vet inte.. vet inget......


                                            

                        Äter Choklad & dricker cola.. lugnar för stunden!


Men efteråt kommer man ihåg att man ju skulle försöka gå ner i vikt och bli av med fettet.... orkar inte det nu heller..
kan lika bra äta och bli tjock.. orka bry sej! Solbrännan är också borta för att vädret är skit....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0