Blåste det så mycket igår??

Det regnar & det blåser & regnar & blåser....! Vart tog sommaren vägen då??

Idag sov vi till tio, skönt va det men gick inte upp fösen klockan elva. Låg och myste med alla djuren i sängen. Kalpp hit och dit... =)
Efter en stund gick jag upp och släppte ut Pepsi stod och kollade ut i trägården en stund men efter ett tag såg jag ....
SHIT vårat kastanjeträd hade knäckts på mitten och det låg ett stort träd i hela tädgården... OJOJ fick upp Anders på en gång! Som tur var hade det lagt sig precis bredvid lekstugan så den hade klarat sej... PHUUU....





Körde sen till Center Syd en runda köpte 3 par trosor på gina och en deo på H&M. Det va det jag hade pengar till! ;(
Sen fick Anders betala kattmat, hundgodis, kaninmat och mat till oss själva!

I kväll ska jag göra Kyckling i ugnen med ris och sen MARÄNGSWICH (- om det nu stavas så?) till efterrätt... =) Sen får jag väl gå och lägga mig för jag jobbar i morgon igen 7.30-14 både Lördag & Söndag!

Har antagligen hittat en stallplats till Kobbi nu ca 5 km härifrån så man kan till och med cykla dit! Skönt och det finns ridhus man kan rida i till vintern bara 50m därifrån. Hoppas nu allt kommer bli bra där!

Zingo kom precis in från trädgården, han älskar att vara ute och nu har han busat runder i trädet som låg på grässmattan så han är genomblöt. =) Ligger här och tvättar sig nu.....





Tjao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0