Hej kära VÄNNER!

Hej mina kära läsare!
Dehär med att jag satt lösenord på min blogg är för att jag vill veta vem som läser inte för att jag inte vill att ni ska läsa!
Tycker inte om att folk vet allt om mej och tyvärr va nog många här som jag absolut inte ville skulle läsa!
Nu har jag koll på er läsare och jag vet vilka ni är jag lämnar ut mitt lösen till! =)
Lämna ej ut mitt användarnamn och lösenord utan att fråga mig först!
Det sprids fort och lätt annars!

Dags för sängen!
I morgon är jag Ledig från jobbet, ska till Kobbi och hälsa på. Han ska bli vaccinerad nu innan flytten till det nya stallet.
Längtar tills jag ska börja rida igen. Älskar att pyssla i stallet även om det kan vara jobbigt det också ibland.
Men där har jag tid för mig själv och det är så avslappnande och avstressande att få bara vara där och pyssla.
Jag längtar så! Dagen innan min födelsedag den 5 Sep flyttar jag honom, nu hoppas jag bara att allt ska bli bra och att han ska klara det trots små hagar och inget gräs... =( men allt kan väl inte gå dåligt? eller jag har sån otur just nu kanske?? .....

Natti Natti från mig som funderar på livet!


Kobbi 2008 - Sommarbete, Dalby


Kommentarer
kikki

drömde att jag var ute och red på en stor häst inatt. den var lite halvgalen men det fixade jag :)

2008-08-20 @ 08:21:42
Katja

Skönt att det löste sig med plats för Kobbi så att du har kortare väg att åka dit :)

2008-08-20 @ 13:05:01
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0