Kallas! O det öser ner!

Ojdå va det regnar idag!
Jobbat mellan 7-14 regnet har öst ner hela dagen... gått och tänkt på min stackars lilla Kobbeman som går ute i ösregnet utan täcke och allt. :S Fortsätter det måste jag dit i morgon innan jobb och lägga på honom ett täcke så han inte blir sjuk igen. Det har jag IKKE råd med!

Ska snart till Bjärred Anders morfar fyller år. Skönt slapp man bekymra sig om mat idag också! =)

Snart fyller jag 25 år. Sitter och funderar på om jag ska ha någon fest och i sånna fall när och var!?!?
Kan inte bestämma mej! é ni sugna på fest eller? =)
Ska dock jobba tre helger i rad nu så festen lär bli efter min födelsedag i slutet på September i sånna fall!
Ja, jag får väl se!

Ska som sagt jobba AS MYCKET nu.. vet inte hur jag ska palla för mig rygg är VERKLIGEN besvärlig.
JAG HAR SÅÅ ONT!
Vet knappt vad jag ska ta mig till längre. Har inte råd att bli sjuksriven heller men det är verkligen på bristningsgränsen nu................USCH USCH vill inte!!!

Nä man får väl gå och kleta ner sig med lite make up. =) Så man kan se lite pigg ut i kväll!

Hörs!


Kommentarer
Malin

Fest, det är klart att du ska ha det!!=)

2008-08-23 @ 17:37:33
URL: http://witte.blogg.se/
Kikki

Jag hade ingen när jag fylla 25 pga av att vi köpte huset så det blir fest när jag fyller 26 istället :)

2008-08-24 @ 20:44:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0