Klockan är kväll dags att nanna....

Nu väntar snart sängen!
Har precis renbäddat och då e det så JÄKLA GÖTT att lägga sej! =)
Tvättat massa sängkläder idag det är såå tråkigt! Liksom ingen man kan ta på sej direkt men sköönt iof att sova i. =)

Innan sängen ska jag göra mina gymnastiköviningar. Måste stärka min rygg nu jag har sånna problem med den. AJAJAJ!
Så jag gympar lite här hemma i sovrummet med mina hantlar och lite sit up´s och sånt. Har träningsvärk sedan i förregår faktiskt! =)

Måste börja min batning också de e därför också som jag har mer ont.. fettot väger ALDELES för mycket nu.. blää..
Snart kommer jag igång med ridningen igen det ska bli så skönt.. Muskler får man då också! =)

Det är tyvärr bara svårt att låta bli att äta godis och skitmat när man inte mår psykiskt bra som jag just nu.. då äter man skit och mår sämrre en ond cirkel liksom!

BLABLABLAAA vad jag bubblar nu e de gympa sen sängen.. MYS MED POJKEN & DJUREN! ÄLSKAR DEE!

Puss & Haj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0