Kräftskivan!

Då va det slut på årets kräftskiva!

Kräftor, snaps, sång & Indiandans i tältet va väl det som hände under kvällen!
Jag åt ett paket kräftor och drack två gals vin och två snapsar under heela kvällen.
Så jag va så gott som nyckter kan man säga och i det gänget va det FAAN INTE KUL!
Efter att ha haft kontroll på djur och serverat gäster va klockan 02.00 och då kunde jag börja dricka.
Det va bara det att då va det dags för gästerna att börja ta sig hemmåt!
Halva gänget va iofs kvar ute i tältet, gick ut där men det jag fick se va
5 ÖVERFÖRFRISKADE personer som hade knutit papper runt huvudet och dansade någon Indiandans till nån tysk Pippi Långstump sång. De va INTE för vad jag hade lust med så jag gick in och la mej efter att ha släkt ner alla ljus för sambon kunde man IKKE lita på i de läget!
Ja så något speciellt roligt hade jag inte den kvällen och idag e jag bara sur och trött!
Dels eftersom jag råkade trycka ner hela internett när jag skvit ett långt inlägg här på bloggen och lagt in alla bilder sen försvinner allt.... SUCK.. det mesta går emot mig nu.. undrar när det ska ta slut????

I alla fall TACK till er som kom och jag hoppas i alla fall ni hade det roligt!


Lite bilder kommer från kvällen:






TACK & Hej!


Kommentarer
Kikki

Men oj....är väl ganska ovanligt att du är bland de nyktra :)

Jag var väldigt nykter jag med på kräftskivan igår, körde tom hem

2008-08-17 @ 22:06:41
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0