Lilla Torg

Kom hem för en stund sen, Anders pappa bjöd på middag på Lilla Torg i Malmö.
Jag åt lamm och Anders åt grillspett och Anders pappa åt fläskfile. Mumsigt & Mysigt! Inte ofta man är i Malmö.
Kan vara mysigt ibalnd att vara där men dock inte för ofta. ;)
Snart börjar dock Malmöfestivalen och då lär jag väl åka dit några gånger. det är typ den enda gången man är i "stan" i Malmö när det är festival. Undrar vad det kommer för artister dit detta året!??

Nu börjar SEX and THE CITY! Måste se!
Jobb i morgon sen är jag LEDIG på FREDAG. Åhhh jag längtar!

BYE BYE




Kommentarer
Katja

Ska ner nu till Malmöfestivalen (ett måste ju). Vilka som kommer att uppträda när kan du se på www.malmofestivalen.se där finns hela programmet upplagt. Lillatorg är mysigt sakna Malmö. Har du sett sex and the city the movie? Gillar du serien är den ett måste :) Tyckte den var bra! Vi höres, Kram

2008-08-07 @ 00:53:45
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/
Kikki

Ola ska till malmö :) Haha!!

Jag e osså ledig fredag om vi kanske ska ta en runda med vovvisarna!

2008-08-07 @ 08:58:10
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0