Livet går sakta vidare.. men saknaden är stor!

KIKKI IDAG FICK JAG BH:n.... Hade glömt bort det till och med! Hoppas du också fått dina saker så du kan vara snygg för Johan i kväll... hihi....


Bara ett litet medelande till Kikki där uppe! =) Va ju hos henne på Underklädesparty för kanske 1½ månad sedan!
Beställde då en BH som skulle komma den 26 Juli men den va försenad så IDAG fick jag den! 515:- fattigare och en BH till.
Jäkla vin... hade jag varit nyckter hade jag nog inte shoppat av det där bluff företaget SATIN som det hette. Samma Bh finns på H&M för mindre än halöva priset! JAJA... kvällen va mysig i alla fall! =)





Ringde faktist en tjej på katterna idag! Hon ville ha två katter och skulle förhoppningsvis komma och titta på dem i morgon om hon hann hit. HOPPAS HOPPAS! Hon verkar seriös och verkar kunna ge dem ett bra hem, vilket är det ABSOLUT viktigaste! Men än är dom inte borta så vill du ha en kisse katt så skriv till mig!

Om en liten stund ska jag och skriva på papper ang stallplats till Kobbi. Får vi se hur det går!?!?!?!

I morgon är jag LEDIG och det känns så skönt! Jobbar sedan onsdag och Torsdag och är ledig sen HELA långa helgen.
Och då ska vi har kräftskiva! =) Hoppas vädret blir fint som idag... SOL & lite värme! =)

Måste nog fixa med diskmaskinen nu... BLÄÄÄ.....


Hejdå!


*Peppan du finns i mina tankar hela tiden! Väntar fortfarande på att få höra dej tassa omkring här hemma!
Saknaden är ENORM!
*   <3



Kommentarer
Kikki

Nopp inget låg i min brevlåda :(

2008-08-11 @ 21:10:03
URL: http://theotilda.blogg.se/
belinda

naawh, så söt misse :)

2008-08-12 @ 10:33:53
URL: http://misstricky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0