Med min VANLIGA tur......

..... så blev det ingen stallplats! Ska jag skratta eller gråta?? Tror jag skrattar orkar inte gråta mer..................
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA......! Åhhh det kändes skönt! Jag orkar inte förklara varför det inte blev den stallplatsen, inveklat och WAY TO MUCHU PENGAR! NONONO..... =)

Cissi & Simon va och hälsade på mig innan! =)
Simon hade en snygg bild på sin mobil från förra Kräftskivan på Jeppe.... HAHA!
Klibb Klibb... så fint!

                                                     Lol Noob FFS


Fick skicka över bilderna från mig mobil till Anders för att kunna få ut dom på datorn eftersom min mobil är helt knäpp när det gäller den saken. Idag va det ganska kul för Anders hade tydligen tagit EGO bilder med sin kamera... i alla fall vad jag tror.  =) Den får också komma med här.... Så söt så söt! =) HIHI Anders..... jag är glad inte du har en blogg... ;)


                                             Mega LOL men söt! =)

Två pojkar som tycker så mycket om varandra.... HAHAHAHA!



Kommentarer
malin

ähhhhhh........sjukt lol. Va fan håller jeppe på med på den första bilden, det är ju ljust ute, är han redan full då??=)

Dom är för goa, jag ska ta fler krambilder på dom på lördag!!=)

2008-08-11 @ 19:29:50
URL: http://witte.blogg.se/
malin

Kanske kan bjuda på lasagen nästa gång ni är här, låter det bra?? puss=)

2008-08-11 @ 19:31:02
URL: http://witte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0