Rida idag! =)

Ska köra till stallet nu coh rida en sväng! Dock inget vakert väder men jag måste i alla fall!

Hon kom aldrig och tittade på katterna idag och hörde inte ens av sej. Kan man bli irriterrad.. här har jag suttit och väntat.
TRÖÖÖTT! Dom små liven börjar nu busa runder en hel del och har till och med vågat sig ut i resten av huset. Den svarta som jag kallar för TEXAS va till och med på ovanvånigen innan idag! Han låg i den svara trappan så man såg honom knappt. =)
Nä jag får väl köra hem med dom till Cissi hon ville ha en katt till men hon får två... =)

Jag har faktist städat i köket idag! *STOLT* Anders brukar ALLTID göra det för jag HATAR att sätta in och ta ut från diskmaskinen. Det gör man ju på jobbet typ 2 ggr varje dag... då vill man görna inte göra det när man kommer hem också.


Nu är det dags att hoppas i ridkläderna och köra ÄNDA UT TILL DALBY.. *suck* om det bara kunde finnas en plats till mig & Kobbi här i närheten..........

Soo long!




Kommentarer
malin

Gud va dåligt att hon inte hört av sig, har du hennes nummer?

2008-08-12 @ 15:31:00
URL: http://witte.blogg.se/
Kikki

Stallet här uppe på vår gata har ledig boxplats står det utanför nu!

2008-08-12 @ 17:07:19
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0