En dag med djuren!

Nyss hemkommen igen!
My,Siri & jag körde till Saxtorp och släppte ut Theo & Tilda. Kikki jobbar många timmar idag och jag va ledig så då hjälper man SJÄLVKLART till! =)

Tog lite bilder på alla vovvar! Dom e ju så goa!


En salig röra med hundar men jag lyckades få ALLA på ett foto! STOLT =)


Ett till med alla fyra!  Nästa gång kan det kanske bli riktigt bra! =)


Tilda har vissat Siri att man kan dricka ur dammen! 


Tilda på täppan! =) Siri kikar fram i bakgrunden...


Theo jag lånar din svans ett litet slag! Den va så mjuk att ligga på!


Finnaste Theo väntar på sin Matte!!

TACK Kikki för allt gottis / Myran & Siri!

Efter en halvtimmes lek & bus körde vi låånga vägen till Dalby!
Kobbi behövde täcke det regnar ju hela tiden!
Lite bilder togs även där!


Fina Kobbi har fått på sej täcket!


Mums med äpple!


Puss på dej fina Kob!


Denna stackaren va halt kunde knappt gå! =(

Nu får det va slut med bilder! =) Tog 27 stycken så det finns lite kvar men det får inta plats mer nu!
Om en halvtimme ska jag börja med Pizzadegen! Ska laga Pizza i kväll! Detta är ju min helg eftersom jag ska jobba  denna helg som kommer och även nästa därefter. =( Då orkar jag inte laga någon mat!

Hejdå!


Kommentarer
Malin

Jag skrev att jag inte skulle dricka så mycket på ett tag, men du vet ju hur det är, så fort man mår bra igen så är man redo att festa.=) Hon frågade mig på kräftskivan så det var redan bestämt sedan dess.

Kram=)

2008-08-26 @ 16:58:27
URL: http://witte.blogg.se/
Katja

Hihi tack, ja lite börjar den synas nu :) Man handlar lätt lite mycket skulle jag tro... svårt att låta bli liksom. Härliga foto på alla hundarna och Kobbi! Hundarna såg ut att ha kul :).



Kram och njut av din helg!

2008-08-26 @ 22:25:48
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0