Vill du ha en kattunge?

Saknaden är enorm och jag går fortfarande och väntar på att min älskade Pepsi ska komma hem!
Ibalnd kan man höra han tassa omkring.. mjaua när man öppnar tonfiskburken, höra hand krafs i kattlådan, vilket inte lät lite.. =) När Pepsi gick på lådan låg halva kattsanden ena ändan av kattlådan och ½ på golvet. =)
Till och med när man sitter i soffan kan man höra honom hoppa upp på fönsterbläcket på utsidan då ville han komma in.
Alla dessa ljud och tanka som tyvärr bara är inbillningar! =( Om dom ändå vore sanna... Älskar dej så Pepsi!


Zingo har varit förkrossad i 2 dagar nu. Han bara äter och sover.. sitter vid altandörren eller ytterdörren och väntar på sin storebror. Jag vill inte se honom så.. Zingo som ALLTID varit en vild liten katt och älskade att retas med sin bror...
Han saknar honom det märks så tydligt!

Igår kännde jag bara att jag inte klarade av att se Zinog såhär och även om det känns hemskt så måste vi ha en till kisse för lilla Zingos skull. Så igår åkte vi och tittade på en hel grå kattunge i Stävie.
Den tingade vi, jätte söt var den och jag hoppas Max (som han ska heta) och Zingo ska bli goda vänner dom också!
Pepsi va den som lärde honom allt.. nu får han själv vara storebror i stället....



-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag ringde telefonen på jobbet. En arbetskamrat till mig sa att hon hade hittat två kattungar i deras trapphus och sa till mej att jag skulle sprida i huset om det va någon som kunde ta hand om dem!
Dumt nog svarade jag i telefonen och sa direkt till henne att jag kunde ta hand om dom och försöka hitta nya hem.
Så nu har vi två kattungar här också....
Hoppas att vi kan finna dom vars ett hem för jag kan inte ha dom här hemma.
Vi ska ha Max nu och det räcker med två!

SÅ SNÄLLA FINNS DET NÅGON SOM VILL TA HAND OM EN KATT?


Det är troligtvis hanar men jag är inte 100% säker:

En svart & en svart/Brun randig
Leveransklara, tippar på att dom kan vara runt 11-13 veckor.
Dom är rumsrena båda två.
Äter och dricker som vanligt.
Lite skygga med klappar man dom börjar dom spinna direkt.


Tog några bilder på dem!
Så vill du ha en katt eller vet du någon som vill!?
Skriv ett mail till mig!
[email protected]









Kommentarer
malin

Det hoppas jag med, det bästa skulle vara ifall någon vill ha båda. Dom trivdes verkligen i varandras sällskap.

2008-08-10 @ 21:05:39
URL: http://witte.blogg.se/
malin

He he, jag tyckte också att det såg ut som att det var hanar!!

2008-08-10 @ 22:22:04
URL: http://witte.blogg.se/
malin

Är nyfiken, är det någon som hört av sig om de små charmtrollen?? puss på dig gumman<3

2008-08-11 @ 14:58:13
URL: http://witte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0