Vad ska man skriva??

Slutade 12.30 idag och det va så skönt att få gå hem då!

Precis kommit hem från att ha kollat på en stallplats här i närheten, tog inte knappt 3 min att köra dit men männsikan va suuper knäpp så NÄTACK!
Ska kolla på ett annat ställe i morgon.. DYRT SOM FASEN får se hur de blir!

Om två timmar kommer Anders pappa och hämtar oss. Han ska bjuda oss på resturang i Malmö. =) Snällt!
Så nu ska jag hoppa in i duschen, först ska jag övertala Anders om att ta hand om en kattunge till. :S

ÄLSKAR MIN POJKE!
Finns ingen som han!
Helt underbart!
PUSS PÅ DEJ!






Kommentarer
Kikki

Haha vadå fjäskar :) Men 3 katter e väl lagom :)

2008-08-06 @ 17:50:49
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0