<3 KEEEVIN <3

Bläää.. Blää Blääääääääää föööör jag har sett KEEEVIN i kväll! =)
HAHAHAHAHA!




Jag & Bella skulle igentligen till Center Syd tillsammans för att se på Kevin, (även Alice och Robin B va där och sjöng) nu i kväll. Tyvärr kunde inte Bella så min älskade Anders fick följa med mig i stället!
Men lika glad för det är jag...... =)

KOLLA HÄR DÅÅÅ....


Mycke folk kan man lungt säga!


Robin B, Alice & Kevin skriver autografer!
(Jag orkade dock INTE stå i kö.)





JA, så nu har jag fått min julklapp så nu e jag nöjd!
Skämt och sidor... men kul va det att få se honom på riktigt,
näääästan som jag tror det skulle varit på
 IDOL-Finalen,Bella!
HAHAHA!

Nu ska jag nanna efter en MYCKET lyckad dag (inte bara för jag sett Kevin utanför att jag OXÅ fått ett NYTT JOBB! =)
HEJ HOPP!


Kommentarer
Bella

Åh såå avvis ja e på dej nu för du har sett honom. En annan är helt slut i kroppen å mår bara skit. ingen höjdare nu inför julen.. men men. Hoppas själv på ett nytt jobb snart.

Grattis till det nya jobbet :)

Kram

2008-12-22 @ 22:00:35
Kikki

Grattis till nya jobbet! Så skönt för dig!

2008-12-23 @ 16:24:23
URL: http://www.theotilda.blogg.e


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0