Djur är smarta!

Buster kutade runder i sin bur här precis och efter ett tag började han gnaga frenatiskt i vattenflaskan..
Jag går fram till buren och då hoppar han runder med sina gjädjeskutt som bar han kan!

kom jag på....
Han hade ju inte fått sin kvällsmat!!!!
Som består av en special blanding som jag har lyckats hitta. Alla hans favorit godisar finns i djuraffären i Lödde.
KG- priset ska vi inte tala om.. men vad gör man inte för sina djur! =)

Jag som trodde att han kunde vara utan dom godisarna nu när jag hade hittat ett annat foder till honom här i
Zoobutiken i Hofterup, som inte enbart bestod utav Pellets men IKKE det!
Han KOM IHÅG han skulle minsann ha sitt vanliga GODIS OXÅ!
Inte lätt med en kräsen Buster minsan!


Sjunger en sång: Jag har en vanlig kanin, vanlig fast ovanligt FIN..........


Max tittar på blijard med Husse, det va tydligen poppis! =)



Nu ska jag sov IGEN.. blää jag e trött på att sova nu!
Jag blir ändån inte pigg.. bara mer trött!

GOD NATT!



Kommentarer
Katja

Hihi en sån smart kanin :)



Riktigt än kan man inte räkna med att Tuva ska få några rutiner, de har ingen dygnsrytm när de är så små som hon. Så än hinder den ändras :) Just nu är det bara att acceptera läget och göra det bästa av det s.



Var ska ni fira jul i år? Brukar ni fira varannat år hemma hos hans familj och varannat hos din eller hur löser ni det?

2008-12-18 @ 22:23:43
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/
Jessica

Söta små djur :)

2008-12-19 @ 10:40:44
Kikki

hihi busiga buster! Men djur är ju oftast inte kräsna från början det är vad man vänjer dem vid, och nog skämmer du bort dina djur :) Men bortskämda ska de ju vara :)

2008-12-19 @ 13:00:22
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0