En riktigt PERS!



Idag va jag och red för första gången på en och en halv vecka!
Kobbi va SJÖVILD i skogen.... han trav/galoperade lite hela vägen men som tur va kunde jag hålla honom bra!
Vågande inte ens testa galoppen idag för då hade vi nog aldrig stannat igen...
Han va PLASK VÅT när vi kom hem igen!
Svetten rann från både min och hans panna!
Ja de va verkligen en upplevelse de där!

Nya tag i morgon... HOPPAS han är lugnare då!



I morgon ska jag även gå lite på Center Syd hittade presentkort som vi har att handla för där.
Tänkte se om jag kunde hitta lite mer julpynt och några snygga julgardiner till matrummet!

Har inte julpyntat så mycket än vi hade bara två ljustakar och en julstjärna så jag ska köpa några till i morgon så vi kan få fint i våra fönster!

Snart ska vi även få insatt våran nya altandörr... ska bli så skönt för den som sitter där nu går knappt att stänga!

Nu ska jag kolla TV och njuta av min kväll med lite CHOKLAD!

Ha en skön kväll!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0