Jobbat så mycket!

Jösses vad man jobbar!
Helt sjukt..... bara för vi har fått MYCKET kortare turer nu på jobbet måste vi i stället jobba många fler dagar! SUCK
Jag har jobbat sedan i Torsdags och nu ska jag jobba Måndag, Tisdag och Onsdag med.
Skulle igentligen varit Ledig i morgon men jag ska gå på begravinig klockan ett och tyckte då jag lika bra kunde jobba mellan 8-12 i och med begravingen är i Lund ändå.

På Onsdag är det Nyårsafton för er som har missat det... ! =)
Vi ska ha fest här hemma, vi blir 8 stycken, precis lagom faktiskt så får vi plats alla runt matsalbordet! =)
Vet dock inte hur jag ska hinna med allt innan dess... STÄDA, FIXA MAT! Men det ska väl gå det med! Jag får väl vara uppe till klockan 2 på natten dagen innan så ska man väl få i orning på det mesta!
Måste jobba nyårsafton också fram till klockan ett. hoppas jag inte är helt död på kvällen bara!

Nästa problem är VAD SKA MAN HA PÅ SEJ??
Jag är tjock som en julgris och klänningen jag köpte som va meningen jag skulle ha tänker jag INTE ta på mej!
Åhhhh... VARFÖR ska man äta så mycket skit......? Har inte ätit någon middag på hela veckan.. jag har ätit mig mätt på kakor och choklad på jobbet.... GAAAAHHHH.. så arg jag blir att jag är så dålig!
Efter Nyår... som man ALLTID säger DÅ ska jag banne mej gå ner i vikt och se ut som en pinne! Det är min dröm i alla fall!

Inte nog med att man är FET VIT är man också och har inte haft tid alls att sola... så ja.... hur faan jag ska se ut på nyår det blir nog mer eller mindre KATASTROF, när alla andra kommer komma i sina fina klänningar... =(
*Skyll mej själv!*


Nu ska jag gå och se om jag hittar något att ta på mej på begravingen i morgon!
(En tant från mitt jobb ska begravas och jag tyckte så mycket om henne och bestämmde mig därför för att gå på hennes begraving tillsammans med tre andra arbetskolleger!)

Ha det gott!

Klänningen jag beställde som jag skulle ha på nyår MEN min kropp tillåter det EJ!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0