Juldagen...

Då va julen snart slut!
Julen är faktiskt överskattat... jobbigt med alla julklappar och varaför måsta man JUST köpa dom till jul?
Man kan väl lika bra ge varandra presenter när man behöver dom i stället för att man tvungen MÅSTE komma på något att önska sej i julklapp! NÄ, nästa år ska jag inte ha julklappar... kanske från mamma och pappa men inga fler...
Man får bara dåligt samvete när man får av människor som man själv inte ha köpt till!
DÄRMED vill jag ändå säga att jag är JÄTTEGLAD för ALLA min julklappar jag fått!
SUPER FINA och mycket som jag ville ha! TACK TACK TACK alla ni!


Jag fick:

-En hushållsassistent
-Böcker: Rida Islandshäst, Den nakna sanningen- Linda Rosing, Marley och jag, WOOK boken!
-En hundalmenacka (så jag kan hålla koll på min djur)
-Strumpor & Strumpbyxor
-Tvålar
-Ljusstakar
-CHOKLAD
-Morgontofflor
-ABBA-Singstar spelet
-Salt & Peppar kvarn
-Presentkort på Gina Tricot

-Hundburen till My & Siri som jag redan fått sen innan!

Jag är nöjd TACK alla som är så snälla!

Nu ska jag ge Buster lite mat han skuttar som en dåre i sin bur!

God fortsättning

(-som polisen sa till mej igår, blev stoppad på väg hem från mamma och pappa, men jag hade inte drukit en droppe så han kunde inte haffa mej, TUR va det! )

NATTI!

Bilder från JULAFTON:


Gnistan med sina julklappar!


MATTE jag vill ha den NUUUU....


Myran va den enda som kunde öppna sina klappar själv! DUKTIGA MY!
.....ja för det kan jag minsan... Titta vilka fina klappar jag fick!




Siri tyckte det va svårt... MATTE hallå... hjälp min nu här...


Asså ursäka men måste blixten vara SÅ stark.....??


Gnistan & Kummin!
Trötta och mätta efter allt godis... Hoppas ni också fick en Mysig jul!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0