Tvätt Tvätt Tvätt.....

... när tar det slut?
Dum fråga som jag själv kan besvara ALDRIG så klart om man inte känner för att bli nudist eller nåt sånt! =)
och det gör man ju inte, kläder är snyggt och ROLIGT!

Mitt största problem just nu är att, i och med vi har tvättstugan i källaren och tvätten inte syns och ligger och skräpar någon stans låter man gärna bli att tvätta... TILLS den dagen då man öppnar garderoben och inser att
SHIT var är alla mina kläder?


Då är det dags att börja tvätta! saken är bara den att vad ska man tvätta först? SVART tvätt som nästan bara består utav Anders kläder eller ROSA tvätt som bara består av mina kläder.. själklart väljer man den rosa högen ! =)

Nästa problem infaller då man nästan tvättat all sin tvätt och inser då att SHIT det får ju inte plats i garderoben!
JAA VILKET ELENDE det här med tvätteriet! =)

Återgår till tvätten... Tjo!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0