Handlar om vad som föll mej in....

Jösses, vad man har mycket att stå i innan Nyår! Det ska dukas med det finaste porslinet och allt ska städa här hemma!
DET SKA vara fint på nyår!


Har varit nere i källaren och rotat fram en massa ljustakar som min mormor en gång i tiden har haft! Roligt att få använda dessa sakerna nu igen, kommer så väl ihåg det från när man va barn själv. Mormors fina porslin och gammlamormors fina linnedukar. Min barndom var underbar med all min släkt, synd att det knappt finns några kvar nu bara!
Men jag glädjs mig åt att jag hade dom som barn det är trots allt då det är som viktigast! Många fina minnen!

När jag ändå dividerar släkt så till helgen ska jag och Anders hem till min farmor som jag inte träffat seriöst på MINST 6 år.
Kommer nog kännas konstigt men det ska väl gå bra! Jag och min syter va OFTA hos farmor när vi va barn men sen skar sej relationen men henne och pappa så därför umgås vi inte längre!
MEN i vilket fall så har hon hela sitt källarföråd FULLT med gammla leksaker som är mina och Cissis.
Dokvagnar, dockskåp, dockor, Barbie m.m. (Så vill ni komma och leka sen är ni Välkommna! HIHI)
Jag vill ha hem det nu innan det försvinner därifrån och mamma och pappa har ingen plats så det får stå här!
BARA HOPPAS på att Anders och jag åtminstonde kommer få en flicka så alla gammla leksaker kommer till andväning! =), Självklar vill Anders ha en pojke så han kan få leka med sina leksaker igen,=) Kan man bestämma en av varje??

Det blev mest en massa snack om min släkt här! Det va dock inte meningen... men jag skrev vad som föll mej in och då fick det handla om släkten i detta blogginlägg! =)

Nu ska jag städa toaletterna, sen katternas toalett och sen kanske renbädda sängen!
Måste även hitta något att kunna dra över mig på nyår.... Anders tvingade mig upp på vågen innan....
jag hamna i CHOKTILLSTÅND 59,4 KG ALDRIG ALDRIG jag svär har jag vägt så mycket!
Inte konstigt tanten på jobbet sa till mej idag att vara försiktig för min rumpa hade blivit mycket stor! HAHAHAHA!
Som jag skrattade... medans hon satt där med en alvarlig blick och sa,
 -"det är ingen att skratta åt du måste tänka efter för jag vet att du är VÄLDIGT glad i mat!"
Då skrattade jag ännu mer!
 MINA UNDEBARA tanter! Dom är så goa, och finns det något som är härlig är det folk som är så uppriktiga som denna tant är! =) Min ängel! =)


Måste dra mej iväg nu!
Och för lite onödigt vetande för er bloggläsare så har jag inte suttit framför TV:n på en vecka och då såg jag Kalle Anka på julafton, öken programm!! =)
Jag är ingen TV- tittare, jag bloggar heldre! =)

NUUU GÅR JAG, har svårt att sluta idag...............
TJAO!





Kommentarer
Jessica

59.4 kilo, ja hjälp asså :P ... Om jag vägt de så vore jag lycklig

2008-12-29 @ 21:44:11
Katja

Hihi ja en av varje hade varit kul att beställa, Bjrön vill gärna ha en grabb också. Mig spelar det ingen roll vad nästa blir (inte för att vi planerar nästa redan!!!)får gärna en tjej till men blir lika glad om det blir en kille :).



Tänkte passa på att önska gott nytt år! Kul att ni ska ha folk hemma även om det låter lite stressigt när du jobbar så mycket!



Vi ska hem till Björns släkt så att de får träffa Tuva. Så vi firar en lugn nyårsafton där i år. Reagerar dina hundar och övriga djur på raketerna?

2008-12-30 @ 15:46:06
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0