Alla hjärtans dag!

Fick nyss reda på att en i stallet hade varit ute för en olycka.
Vält med häst och vagn och ligger nu på akuten troligtvis med bruten arm och krossad skuldra!
*TÄNKER PÅ DEJ*

Det är livsfarligt med hästar.. man blir lika rädd varje gång man hör detta hända men man tänker inte att det kan hända en själva. Otäckt! En av dom farligaste sporterna är ridsport. Varför sysslar man med det??
Det är djur och dom är underbara.. vill bara väl men dom är för stora och tunga helt enkelt!

Usch ryser i kroppen det är så hemskt!
Kan gå så illa! =(

Också en annan som också har häst i stallet är precis opererad för bröstcancer.
Det är hemskheter runt om kring man bli rädd...
*TÄNKER PÅ DEJ MED*

Nu räcker det faktiskt med allt skit! Låt de blir bra med alla nu!
Det förtjänar vi!!!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag va hos sjukgymnasten idag.. spänningar i hela ryggen, har så jäkla ONT.
Hon bad mig göra några olika rörelser kunde knappt, fast de va så enkelt igenligen.
Kännde mig som en tanta på 90 år. Otroligt att man kan bli så stel!

Hon skulle i alla fall hjälpa mig med ett gymprogram så jag ska börja träna..
Vi har gym på jobbet men jag e så slarvig och orkar aldrig träna där.
Men nu måste jag verkligen! Såhär kan man inte vara när man é 24 år gammal. Stel som en pinne!

mmm... sitter här och dricker mitt "nyttiga" kaffe. =)
My & Siri ska få följa med mig till jobbet i kväll. Det tycker dom om! =)
Det gör alla dom gammle med. =)
Jupp, sista kvällen idag sen é jag LEDIG .... otroligt.. kryss i taket...


I morgon ska jag:
-Tvätta bilen + dammsuga den.
-Rensa rabatterna och fixa till i trädgården inför visningen.
-Packa mer lite saker i flyttkartonger
-Städa här inne.
-Putsa alla fönster.
-Rida
-Handla
-OCH om jag hinner ska jag försöka vila! *haha*

Duschen som gäller nu!
Ha en trevlig ALLA HJÄRTANS DAG!



STORT GRATTIS till KIKKI som fyller 25 år idag!


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Kommentarer
Tjocke Mollan=)

oj, oj....låter farligt det där med hästolyckan. Det får verkligen inte hända dig...Låter som en fullspäckad Fredag....men du har ju glömt att nämna Let´s Dance!! Det är ju jätte viktigt!!=)Lycka till med städningen så ses vi på lördag!!=) pusssss

2008-02-14 @ 17:25:00
URL: http://www.witte.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0